Wednesday, January 18, 2012

Update: A new fanfiction this weekend!

I just want to update you guys that there is another extremly hot Vocaloid fanfiction coming up with Gakupo and Yūma. I finished it today and I just have to proofread it and polish it a little before it's acceptable for publishing.

The artist for the previous Vocaloid fanfictions - Lamunan - is working on the pictures at the moment, and I think I will be able to upload the story along with the pictures sometime this weekend - or maybe sooner. It all depends on the artist.

This story will be 18+ again, and it's very explicit as well as the pictures. Now you've been updated and warned. LOL! xD


Check out the artist's Lamunan's


And don't forget that there are plenty of cute / hot / sad / romantic stories to read here until the new one gets published!

Enjoy your stay! ♥

2 kommentarer:

Oretuscherat said...

Det här nog det närmsta jag ha kommit till att läsa en bok på väldigt många år haha! Tycker du har en viss talang för det. Så fortsätt skriv ;) Bra mycket bättre med sån här fanfiction än dom som skriver om justin bieber.

När jag gick i mellanstadiet ville jag bli författare xD (hoppas jag inte behövde kommentera på engelska bara för att du skriver på just det i denna blogg)

Tan said...

Haha! Tack för din awesome kommentar! xD Jag tycker inte alls om att skriva om verkliga personer. Det måste vara i manga/anime-format med endast killar om jag ska klara av det. Är dock nyfiken på att testa med två tjejer.

Jag tycker egentligen inte om att skriva fanfictions men min kompis fick mig att göra det för en vecka sedan. Jag kan inte säga nej till utmaningar. xD Har dock börjat på en egen story igen eftersom jag behövde en paus från fanfiction.

Jag har också velat bli författare sedan jag kunde stava, och har också skrivit ända sedan dess. Dock har jag inte skrivit på svenska på evigheter för jag vill gärna att fler ska kunna läsa det jag skriver, och då är engelska perfekt.

(Och nej, du måste inte kommentera på engelska. (^_~))